HOGYAN VÁLASSZUK KI A TERMÉKET?

A pelimart.hu-n különböző kritérium alapján válogathat árukínálatunkból. A termékek a felhasználas típusa szerint vannak osztályozva (utazás előtt, utazás alatt, vakációra...) és a szokásos kategóriák szerint.

 HOGYAN HELYEZZEM BE A TERMÉKET KOSARAMBA?

Ha ki tetszett választani a kívánt terméket, elég kiválasztani a kívánt színt és a megfelelő méretet majd pedig a terméket a kosárba helyezni. Ezek után megjelenik Önnek a kosár tartalma. Természetesen a termékeket a kosárból el lehet távolítani ill. a kosárba más terméket is behelyezni.

 HOGYAN FEJEZZEM BE RENDELÉSÉMET?

A rendelés befejezéséhez elég kitölteni az üres mezőket, vagyis az Ön adatait - a nevét, címét, telefonszámát és a kézbesítési címet. Ez után ki kell választani a fizetési módot, majd pedig beklikkelni, hogy elfogadja a vásárlási feltételeket.
A rendelés befejezéséhez nem szükséges a regisztráció, de természetesen a regisztrált vásárlóink több elönyt élvezhetnek. Például a regisztrált vásárlónk figyelheti a rendelés menetét, megnézheti az előző rendeléseit ráadásul a többszöri vásárlásnál már nem kell újra és újra kitöltenie a személyes adatokat, így felgyorsul a rendelés időtartama.

 HOGYAN TUDOM MEG, RENDELÉSEM MEGÉRKEZETT-E ÖNÖKHÖZ?

A rendelés megfelelő befejezése után automatikusan küldünk Önnek egy e-mailt (Rendelés visszaigazolás). Ha nem érkezett Önnek az e-mail fiókjába ill. a spamok, közé sem, akkor kérem értesítsen minket (emailben [email protected] vagy telefonon 06 (1) 701 1398 munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között.
Ha regisztrált vásárlónk, akkor rendelését ellenőrizheti a fiókjában is: Fiókom – Rendeléseim.

 MEGRENDELÉSEM SZÉTVÁLASZTHATÓ? ILLETVE MIT JELENT A MEGRENDELÉS SZÉTVÁLASZTÁSA?

Egy megrendelés kézbesítéséért mindig csak egyszer fog fizetni, tekintet nélkül arra, hogy mi arra kényszerülünk, hogy megrendelését szétválasszuk (pl. a termék előre nem látható kiesése miatt, ha vásárlónk úgy dönt egy vagy több terméket mégsem kíván kézbesíteni, stb.). Ugyanígy Önnek, mint ügyfelünknek, lehetősége van arra, hogy az egy megrendelésből származó termékeket külömböző címekre kézbesítsük.

 MENNYI E-MAILT FOGOK KAPNI RENDELÉSEMRŐL?

A rendelésével kapcsolatosan a következő e-maileket fogjuk Önnek küldeni:

1. e-mail „ Rendelés visszaigazolás „ – mindjárt a rendelése megérkezése után.

2. e-mail „ Számla értesítés a ... rendeléshez“ –2. a rendelése becsomagolása ill. expedálása napján küldjük. Ezután küldeménye rendelésével futárszolgálatunkkal 2 napon belül kézbesítve lesz. A mailhez csatolva megtalálja a rendeléséről kiálltott számlát is.

 MENNYI IDEIG TART A RENDELÉSEM KÉZBESÍTÉSE?

Megrendelését mindig a lehető leggyorsabban dolgozzuk fel. Általában 7 napot vesz igénybe és nem kellene túllépnie a 30 napot. A konkrét áru kézbesítési idejét a méret kiválasztásánál ellenőrizheti le – a rendszer automatikusan megmutatja hány napon vagy órán belül szállítható. Számlaszámunkra való átutalás esetén, megrendelését a teljes számlázott összeg jóváírása után kézbesítjük.

 HOGYAN TÖRÖLHETEM RENDELÉSEMET?

Ha időközben meggondolta magát és rendelése még nem lett expedálva , akkor rendelésében bármelyik terméket törölheti ill. törölheti az egész rendelését. A rendelés törlését kérheti:
  • telefonon a 06 (1) 701 1398 számon (munkanapokon 9:00 és 17:00 óra között)
  • e-mailben az [email protected] címen.

 MILYEN TELEFONSZÁMON ÉRHETEM EL AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATUKAT?

Ha bármilyen kérdése van rendelésével kapcsolatosan, vagy akár szeretné megváltoztatni a kézbesítési címet, nyugodtan hívhatja ügyfélszolgálatunkat a
  • 06 (1) 701 1398 telefonszámon munkanapokon 9:00 és 17:00 óra között.
  • Felkeresheti ügyfélszolgálatunkat e-mailben is: [email protected].

MILYEN ELŐNYEI VANNAK A REGISZTRÁCIÓNAK?

A rendelés elkészítéséshez nem szükséges a regisztráció, de természetesen a regisztrált vásárlóink a következő elönyöket élvezhetnik:
A rendelés menetének figyelése – a rendelés elkészítése után online figyelhető a menete. Minden rendelésnek fel van tüntetve a száma, állapota és az összes rendelt termék. Ezek az információk jól jönnek, ha véletlenül kitörli valamelyik e-mailjét rendeléséről.
Az előző rendelések – a fiókjában megtalálja előző rendeléseit, így bármikor megnézheti őket.
A rendelés leegyszerűsítése – a többszöri rendelésnél nem kell mindig újra és újra kitölteni a személyes adatokat. Ezek a személyes adatok bármikor átírhatóak.
Kedvezmények és újdonságok – a regisztrált ügyfeleink informálva vannak az újdonságainkról és kedvezményeinkről mailben.

 MIT TEGYEK, HA ELFELEJTETTEM A JELENTKEZÉSI NEVEM VAGY A JELSZAVAMAT?

Ha elfelejtette jelentkezési nevét vagy jelszavát újra kigenerálhatja a egisztrált e-mail cím segítségével ITT. Írja be e-mail címét a mezőbe és küldünk Önnek egy e-mail az instrukciókkal.

 HOGYAN FIZETHETEM KI A MEGRENDELÉS ÖSSZEGÉT?

Megrenedeléséért következő képpen fizethet:
Fizethet közvetlenül a futárnak a termék átvételénél /utánvétel/
Ebben az esetben elég, ha előkészíti a pénzt, amint megkapja az információs e-mailt arról, hogy megrendelését elküldtük. A csomagküldő szolgálat kézbesíti Önnek a megrendelt árut az elkövetkező két munkanap valamelyikén.
A futárnál nem lehetséges bankkártyával, más kártyával vagy kedvezmény kuponnal való fizetés.
A terméket kényelmesen kifizetheti átutalással vagy készpénz betéttel a bankban
11737076-20059240, számlatulajdonos neve United Fashion Group, közleményként kérjük adja meg a megrendelés számát.

Ha kérdése merülne fel, ne habozzon és értesítsen minket telefon vagy e-mail segítségével.

 HONNAN TUDOM, MEGKAPTÁK-E A RENDELÉSEM ÖSSZEGÉT?

Ha banki utalást tetszett választani, az összeg bankszámlánkra való érkezéséről mailben fogjuk Önt informálni. Természetesen ha utalása nem OTP bankos számláról érkezik, számolnia kell kb. 2 napos késéssel.

 FIZETHETEK A FUTÁRNAK KÁRTYÁVAL?

Sajnos a futárnak csak készpénzben lehet kifizetni a rendelés összegét.

 MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG?

Ha a rendelés összege meghaladja a 11990,- Ft-ot, a szállítás ingyenes. Viszont 11990 Ft-os rendelés alatt a szállítási költség 890,- Ft.

 MILYEN SZÁLLÍTÁSI LEHETŐSÉGEK VANNAK?

GLS Hungary Kft. futárszolgálat
  • A biztonságos és gyors kézbesítés érdekében a GLS Hungary Kft. futárszolgálat szolgáltatásait használjuk ki.
    A küldemény kézbesítése előtt mailben informáljuk ügyfeleinket.
    A küldemény többnyire 2 munkanapon belül van kézbesítve.

 MILYEN CÍMRE TUDNAK KÉZBESÍTENI?

Mivel a küldemények kézbesítését futárszolgálat biztosítja be, így a rendelése bárhova lehet kézbesítve – akár otthonra, a munkahelyére, a barátjához vagy ismerőséhez. Egyszerűen bárhova, ahol Ön tartózkodik munkanapokon 8:00 és 17:00 óra között.

 SZERETNÉM MEGVÁLTOZTATNI A KÉZBESÍTÉSI CÍMET. MIT TEGYEK?

Ha szeretné megváltozatni a kézbesítési címet, kérjük minél előbb értesítsen minket:

 A KÜLDEMÉNYEM EXPEDÁLVA LETT, DE SAJNOS MÉG MINDIG NEM ÉRKEZETT MEG – MIT TEGYEK?

A küldemény kézbesítése úgy 2 munkanapon belül történik a rendelése expedációja után az Ön által megadott címre. Ha a harmadik munkanapon sem lesz küldeménye kézbesítve, akkor kérem informáljon minket és mi szívesen kiderítjük küldeménye épp hol tartózkodik. Keressen fel minket ::
  • telefonon a 06 (1) 701 1398 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
  • vagy mailben [email protected].

 MI TÖRTÉNIK, HA A KÜLDEMÉNYT NEM SIKERÜLT ÁTVENNEM?

Néha megtörténik, hogy a futárszolgálatnak nem sikerül Önnek kézbesítenie a küldeményét.
Ha a küldeményt a futárnak elsőre nem sikerül kézbesítenie, akkor megpróbálja a következő munkanapon is kézbesíteni küldeményét. A futárszolgálat 2-szer próbálja ( 2 egymást követő munkanapon) a küldeményeket kézbesíteni. Ha a futár nem éri Önt utol a megadott címen, köteles Önnek üzenetet hagyni telefonon vagy pedig póstaládájában. Az üzenet alapján felhívhatja a futárszolgálatot és megegyezhet a további kézbesítésről. Ha bármilyen kérdése vagy problémája lenne a kézbesítéssel kapcsolatosan, nyugodtan keressen fel minket:
  • telefonon a 06 (1) 701 1398 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
  • vagy mailben [email protected].

 MIT TEGYEK, HA SZERETNÉM KICSERÉLNI A RENDELT TERMÉKET?

A sértetlen, viseletlen terméket eredeti csomagolásával együtt kicserélheti a kézbesítéstől számított 30 napon belül egy másik termékre. A lábbelit tanácsoljuk kizárólag otthoni vagy beltéri környezetben felpróbálni, hogy a visszaküldésnél ne mutassa viselés jeleit (nem vonatkozik azokra a térképekre, ahol a termék adatai tartalmazzák a 14 napos elállási időszakra vonatkozó információkat).

A terméket, amelyet cserélni szeretne, küldje vissza nekünk a kitöltött űrlappal együtt, amelyet az Ön csomagjában is megtalál (vagy letöltheti ITT)Az űrlapra kérem tüntesse fel:
  • 1. A csere okát
  • 2. A cserélni kívánt termék adatait, amelyet kézbesítettünk Önnek
  • 3. Az online foglalása számát, amelyben lefoglalta a csereterméket

A cserélni kívánt terméket kérjük az űrlapot együtt egy csomagban visszaküldeni a United Fashion Group s.r.o. CST.3. Révai Miklós u.8, Győr, 9002 címre kizárólag Magyar Postán keresztül. (Kérjük, semmiképpen sem utánvéttel vagy futárszolgálattal, sajnos nem tudjuk átvenni, mivel csomagtárolóról van szó).
Termékcsere esetén nem számolunk fel Önnek futárdíjat. A csereterméket ingyenes szállítással kézbesítjük Önnek.
Különbözet esetén az összeget a kézbesítésnél a futárnak szükséges kifizetni. Fennmaradó összeg esetén a különbözetet visszafizetjük Önnek. Amennyiben ugyanazt a terméket szeretné cserélni más méretre, az eredeti rendelésnél fennálló árfeltételek érvényesek. Vagyis ha a termék ára időközben megváltozik, nem fogjuk kiszámlázni vagy visszafizetni a különbözetet Önnek. Amennyiben szeretné, a csereterméket az aktuális áron is megrendelheti. Ebben az esetben azonban a visszaküldött termék árát kell visszaigényelnie.

Ha kérdése lenne a tervezett vagy már lebonyolított termék cseréjével kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal:
  • telefonon a 06 (1) 701 1398 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
  • vagy mailben: [email protected].

 MIT TEGYEK, HA VISSZA SZERETNÉM KÜLDENI A RENDELT TERMÉKET?

A terméket, amely nem felel meg Önnek visszaküldheti nekünk az eredeti csomagolásában a kézbesítéstől számítva 30 napon belül. A lábbelit tanácsos csak otthoni vagy beltéri környezetben felpróbálni, hogy a visszaküldésnél a terméken ne látszódjon a viselés jele.


A terméke tvisszaküldése a kitöltött ŰRLAPPAL (szerződéstől való elállás) együtt történik, amelyet megtalál a csomagjában (vagy letöltheti ITT). Az űrlapra kérem tüntesse fel:
  • 1. A visszaküldés okát – nem kötelező kitölteni, azonban ezzel az információval sokat segít kínálatunk javításában
  • 2. A termék adatait, amelyet szeretne nekünk visszaküldeni
  • 3. Hova utaljuk vissza a termék vételárát

Az űrlapot kérjük a termékkel együtt egy csomagban elküldeni a United Fashion Group s.r.o. CST.3. Révai Miklós u. 8, Győr 9002 címre, kizárólag a Magyar Postán keresztül. (Kérjük, semmiképpen sem utánvéttel vagy futárszolgálattal, mivel sajnos nem tudjuk átvenni, csomagtárolóról van szó).

Térképek - áruk visszaküldése:

A térképként besorolt árukra vagy a térkép kategóriában értékesített árukra a kiszállítástól számított 30 napon belül nem vonatkozik az áruk meghosszabbított visszaváltási / kicserélési ideje. Ezzel a választékkal az áru átadásától számított 14 napon belül el lehet állni a szerződéstől.

Az ilyen áruk visszaküldéséhez az alábbi módon járhat el:

1. Tájékoztasson minket az áruk visszaszállításáról e-mailben az [email protected] címre. Jelölje meg a jelentésben, hogy mely árukat kívánja visszaküldeni, és javasoljuk, hogy adja meg annak a bankszámlának a számát is, amelyre visszatérítést igényli. Az e-mail melléklethez kérjük, hogy csatolja az áruvásárlási igazolást - számlát.

2. Javasoljuk, hogy a nem megfelelő árut a vásárlási bizonylattal együtt közvetlenül a forgalmazónk címére küldje el, aminek köszönhetően felgyorsul az Ön kérésének a feldolgozása:

ZaMenej.sk, Dunajská 4, 811 08 Pozsony.


Ha kérdése lenne a tervezett vagy már lebonyolított termék visszaküldésével kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal:
  • telefonon a 06 (1) 701 1398 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
  • vagy mailben: [email protected].

 MIT TEGYEK, HA REKLAMÁLNI SZERETNÉM A RENDELT TERMÉKET?

A Pelimart.hu webáruházban vásárolt termékre 24 hónapos garancia vonatkozik. Az összes termékhez számlát csatolunk, amely egyben jótállási bizonylatként is szolgál.

A termék reklamációja a kitöltött ŰRLAPPAL történik, amelyet megtalál a csomagjában (vagy letöltheti ITT). Az űrlapra kérem, tüntesse fel:
1. A reklamáció okát
2. A reklamálni kívánt termék adatait
3. Jogos reklamáció esetén a kivitelezés módját:
a. Termék cseréje egy másik termékre
b. Pénz visszafizetésével


A terméket, amelyet reklamálni szeretne, szükséges tiszta állapotban elküldeni nekünk a kitöltött űrlappal együtt a United Fashion Group s.r.o. CST.3. Révai Miklós u.8, Győr, 9002 címre, kizárólag a Magyar Postán keresztül. (Kérjük, semmiképpen sem utánvéttel vagy futárszolgálattal, sajnos nem tudjuk átvenni, mivel csomagtárolóról van szó).


A reklamáció feldolgozásáról értesítést fogunk Önnek küldeni, a lehető legrövidebb időn belül. Bevizsgálás esetén a reklamált termék állapotának elbírálása legfeljebb 30 napon belül történik.

Térkép reklamációja

A térképként besorolt termékekre vagy a térkép kategóriából származó termékekre 24 hónapos garancia vonatkozik.

Térképes panasz benyújtásához kövesse az alábbi lépéseket:

1. Tájékoztasson minket a panasz benyújtásának szükségéről e-mailben az [email protected] címen. A jelentésben adja meg, pontosan melyik árut szeretné reklamálni, írja le a hibát, vagy csatolja a hiba fényképdokumentációját. Az e-mail melléklethez csatolja az áruvásárlási igazolást - számlát.

2. Javasoljuk, hogy az igényelt árut a vásárlási bizonylattal együtt, amely ebben az esetben garanciakártyaként szolgál, közvetlenül a forgalmazónk címére küldje el, ennek köszönhetően felgyorsul a panaszos eljárás:

ZaMenej.sk, Dunajská 4, 811 08 Pozsony.


 A TERMÉK CSERÉJÉNÉL FIZETNEM KELL A SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGET?

Nem, a termék cseréjénél a cseretermék szállítási díja ingyenes.

 MIT KELL TUDNI A FIZETÉSRŐL ILLETVE A PÉNZVISSZAFIZETÉSRŐL A TERMÉK CSERÉJE VAGY VISSZAKÜLDÉSE ESETÉN?

Termék visszaküldése:
A visszaküldött termék vételárát kérelme feldolgozását követően a lehető legrövidebb időn belül elküldjük, legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül.

 

Termék cseréje:
A termék cseréjénél az alábbi lehetőségek merülnek fel:
  • a cseretermék ára megegyezik a visszaküldött termék árával– ebben az esetben nem fizet semmit, a csereterméket csupán átveszi a futártól.
  • a cseretermék ára magasabb mint a visszaküldött termék ára – a csomag átvételénél a különbözetet szükséges kifizetni a futárnak.
  • a cseretermék ára alacsonyabb mint a visszaküldött termék ára – a különbözetet visszautaljuk Önnek.

 MEDDIG KÜLDHETEM VISSZA A TERMÉKET CSERÉRE?

A pelimart.hu-n rendelt sértetlen és viseletlen terméket az eredeti csomagolásában 30 napon belül visszaküldheti cserére.

 HOVA KÜLDJEM VISSZA A TERMÉKET, MELLYEL NEM VAGYOK MEGELÉGEDVE?

Táskát, ruházatot vagy kiegészítőt, amelyet vissza szeretne küldeni, vagy kicserélni, kérjük, küldje el a United Fashion Group s.r.o. CST.3. Révai Miklós u.8, Győr, 9002 címre kizárólag a Magyar Postán keresztül. (Kérjük, semmiképpen sem utánvéttel vagy futárszolgálattal, sajnos nem tudjuk átvenni, mivel csomagtárolóról van szó). A termék visszaküldése, illetve cseréje esetén felhasználhatja űrlapunkat, amely megtalálható a csomagjában, vagy letöltheti ITT. Csomagja, illetve rendelése gyors és egyértelmű beazonosítása érdekében javasoljuk, hogy a kitöltött űrlapot a csomaggal együtt küldje nekünk vissza

 

 MIT TEGYEK, HA A NEM MEGFELELŐ TERMÉK LETT KÉZBESÍTVE VAGY HA HIÁNYZIK VALAMELYIK TERMÉK?

Ritka esetben megtörténhet, hogy rendeléséből ill. küldeményéből hiányzik valamelyik termék esetleg hibás terméket csomagoltunk be. Ez esetben kérjük informáljon minket:
  • telefonon a 06 (1) 701 1398 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
  • vagy mailben: [email protected].
Mielőtt felvenné ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, kérjük, készítse elő rendelése számát, amit megtalál a visszaigazoló e-mailben. Így rendelésével kapcsolatos kéréseit, kérdéseit gyorsabban tudjuk feldolgozni.

 HOGYAN SZEREZHETEK AJÁNDÉK- ILL. KEDVEZMÉNYES-UTALVÁNYT?

Ajándékutalványt vásárolhat nálunk 5000 Ft, 10.000 Ft és 20.000 Ft-os értékben. Természetesen ajándékutalványt szerezhet nálunk marketinges ill. más társasági akcióinkon. Ha szeretne rendszeresen kapni tőlünk mailben információt az épp aktuális kedvezményekről ill. akcióinkról, elég oldalunkon regisztrálni és feliratkozni a hírlevelünkre.

 HOGYAN VÁSÁROLJAM LE AZ AJÁNDÉK- ILL. KEDVEZMÉNYES-UTALVÁNYT?

Ha szeretné ajándékutalványát vagy kedvezményutalványát felhasználni ill. levásárolni rendelésében, akkor a rendelés készítésekor írja be az utalvány kódját az üres „ Kedvezmény kupon” alatti mezőbe a bevásárlókosarában.
Ha nem sikerül a kód behelyezése ill. elfogadása, nyugodtan forduljon hozzánk:
  • telefonon a 06 (1) 701 1398 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
  • vagy mailben: [email protected].
A csomag átvételénél nem lehetséges ajándékutalvánnyal fizetni, csakis készpénzzel.

 LEHETSÉGES EGY RENDELÉSBEN TÖBB AJÁNDÉKUTALVÁNYT IS FELHASZNÁLNI?

Egy rendelésben csak 1 darab ajándékutalványt vagy kedvezményutalványt lehet felhasználni.

© 2021 UNITED FASHION GROUP